INFORMACJA
ODBIÓR WEJŚCIÓWEK PRZEZ UCZESTNIKÓW KONGRESU
WAŻNE! Z uwagi na zniesienie obostrzeń związanych z COVID-19 uprzejmie informujemy, iż na chwilę obecną certyfikaty szczepień lub negatywny wynik testu na COVID-19 nie są wymagane przez Organizatora.
W przypadku wprowadzenia przez władze lub instytucje państwowe ograniczeń związanych z limitami osób mogących przebywać na terenie Kongresu przed rozpoczęciem Kongresu (tj. przed 17 listopada) – Organizator poinformuje Państwa o konieczności zabrania ze sobą niezbędnych dokumentów, umożliwiających Państwu udział w Kongresie.
- UCZESTNICY INDYWIDUALNI - odbiór wejściówek w recepcji kongresowej ALFABETYCZNEJ wg nazwiska
- PRACOWNICY zatrudnieni przez Sponsorów/Wystawców – odbiór wejściówek w recepcji kongresowej „SPONSORZY/WYSTAWCY"
- WYKŁADOWCY – odbiór wejściówek w recepcji kongresowej „GOŚCIE/WYKŁADOWCY”
WAŻNE! O ile to możliwe, prosimy o odbiór wejściówek w piątek (18 listopada). Największe natężenie uczestników spodziewane jest w sobotę rano – odbiór wejściówki w piątek zniweluje kolejki zaoszczędzając nam wszystkim czas i nerwy
Godziny pracy rejestracji podczas XXX Jubileuszowego Międzynarodowego Kongresu Medycyny Weterynaryjnej Małych Zwierząt PSLWMZ 17-20 listopada 2022 r.
Piątek (18.11.) 9.00 - 17.00
Sobota (19.11.) 6.45 - 18.15
Niedziela (20.11.) 8.00 - 13.00
Piątek (18.11.) 9.00 - 17.00
Sobota (19.11.) 6.45 - 18.15
Niedziela (20.11.) 8.00 - 13.00